...........هیچکس کامل نیست..........
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  
روزی دوست ملا نصرالدین از او پرسید : ملا...، آیا تا به حال به ازدواج فکر کرده اید؟

 

 

ملا گفت : بله .... در زمانیکه جوان بودم به هند رفتم دختر زیبارو را دیدم ولی دانایی و خرد نداشت.

به شیراز رفتم دختر با خردی را دیدم ولی زیبایی نداشت.

و برای آخرین بار به بغداد رفتم دختری را دیدم که هم زیبایی داشت و هم خرد و دانایی ولی با او هم ازدواج نکردم.

دوستش با تعجب پرسید : دیگر چرا؟

ملا گفت : چون او خودش هم به دنبال چیزی می گشت که من می گشتم .

 

 

 نتیجه : هیچکس کامل نیست......

 

به امید خوشبختی همه ی جوونا.....

یاحق

آرمیتا - مدیر وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

ابجی
ساعت11:27---3 شهريور 1393
سلام ابجی ..... اها پس نصف دینمون در ازدواج کردنه من میگم تو الان سه چهار تا بچه داری.....وقتی خودت اه در بسات نداری جمله بلغور نکن....موفق باشی
یاحق...........
پاسخ:سلااااام......آره دیگه ..... نه اینطور نیست من چون نسبت به تو احساس مسئولیت میکنم.... اول باید واسه تو آستین بالا بزنم و بعد واسه خودم..... آخه اگه دست خودم بود که تا حالا سه چهارتا بچه داشتم به لطف خدا ولی فعلا نمیشه ..... مثلا باهات صحبت کردم در این باره...... هعییییییی از دست تو......... ممنونم - یاحق


مینا
ساعت8:59---1 شهريور 1393
وب زیبایی دارید به منم سر بزنید اگه با تبادل لینک موافقید خبربدید ممنون
پاسخ: ممنونم ....... لینکتون کردم...... موفق باشید - یاحق


sms
ساعت8:20---1 شهريور 1393
جالب بود
موفق باشی-یاحق
پاسخ:..... ممنونم.....


مامان امیرعلی
ساعت19:43---31 مرداد 1393
سلام،مطلب قشنگی بود،ایشاالله تو هم خوشبخت بشی گلم
پاسخ:سلام..... ممنونم دخترخاله جان...... ان شاالله..... موفق باشید - یاحق


ابجی
ساعت20:40---30 مرداد 1393
سلام ابجی خوش سلیقه ی خودم....به قول گمنام خیلی خوش سلیقه ای خصوصا در انتخاب دوست......مگه نه......
.
.
.
یا حق
پاسخ:سلام..... ممنونم...... اون که البته..... دوست خوبی مثل تو رو خدا برام قرار داد که احساس نکنم خواهر ندارم...... دوستهای خوب مثل خواهر میمونن..... ممنونم که هستی - یاحق


srs
ساعت10:48---30 مرداد 1393
آخ گفتی.......
همیشه در پی بهترین هاییم،در حالی برای داشتن بهترین ها،خودت نیز باید بسوی بهتر شدن حرکت کنی.
پاسخ: پاسخ:سلام..... همیشه همینطوره که شما میگید..... همه به دنبال بهترینها هستند.... پس باید هممون بهترین باشیم...... ممنونم ازتون..... تشکر..... موفق باشیی - یاحق


M>R>I
ساعت23:15---28 مرداد 1393
ایول ایول به دختره خوب حالشو گرفته هرکه بامش بیش برفش بیشتر
پاسخ:..... ممنونم...... انسان ممکن الخطاست..... ممنونم - یاحق


.........
ساعت21:37---28 مرداد 1393

سلام
ازدواج اساسش برای تکامله
ا امام باقر (ع) خطاب به خانمی که گفتند می خواهم مجرد بمانم و به کمال برسم فرمودند :
این کار را نکن اگر انسان می توانست با مجرد بودن به کمال برسد حضرت فاطمه شایسته تر از تو بود به این فضیلت .
اگر مجرد بودن فضیلت بود فاطمه ازدواج نمیکرد ولی فاطمه ازدواج کرد تا به کمال الهی برسد .

پاسخ:سلام..... حرف شما صحیح ولی منظورم از این پست یه سری عیبهاییه که بعضیا الکی برا هم میذارن..... و فکر میکنن خودشون بی عیب ترین آدم دنیا هستند ..... ولی کاش یه سری بزنیم به کتاب مطلع عشق و حرفای آقا..... واقعا زیباست.... توصیه میکنم حتما بخونید.....این روایت رو هم خیلی خوندم از کتابهای مختلف ..... بابا نصف دینمون در ازدواج کردنه.....

به امید خوشبختی همه جوونا..... یاحق



گمنام
ساعت18:03---28 مرداد 1393
سلام.به به عالیه.خصوصا قالب وبت خیلی خوشگله.آفرین به انتخابت.همینجوری ادامه بده
پاسخ:سلام..... ممنونم........ حتما...... یاحق


عاشق گمنامی
ساعت17:55---28 مرداد 1393
سلام جالب بود
پاسخ:سلام..... تشکر..... موفق باشید -یاحق


چشم انتظار
ساعت17:45---28 مرداد 1393
ُسلام عسل
وب خیلی قشنگی داری
موفق باشی
یاحق
پاسخ:سلام..... ممنونم..... شماهم همینطور..... یاحق


محمد حسن
ساعت17:43---28 مرداد 1393
سلام وبلاگ خوبی دارین........

به امید خوشبختی جوانان
پاسخ:سلام..... وقت بخیر..... ممنونم..... به امید اون روز....... موفق باشید - یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 28 مرداد 1393برچسب:ازدواج,کامل,دانایی,زیبایی, ] [ 16:44 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق